دانلود رایگان بازی,,برنامه,,اهنگ و...با لینک مستقیم

دانلود رایگان بازی,,برنامه,,اهنگ و...با لینک مستقیم

بهترین سایت دانلود رایگان با لینک مستقیم
دانلود رایگان بازی,,برنامه,,اهنگ و...با لینک مستقیم

دانلود رایگان بازی,,برنامه,,اهنگ و...با لینک مستقیم

بهترین سایت دانلود رایگان با لینک مستقیم

دانلود بازی دهکده اسمورف ها Smurfs’ Village v1.5.3.1a اندروید – همراه دیتا + پول بی نهایت


جدیدترین نسخه مود شده بازی به درخواست بسیاری از کاربران

در بازی Smurfs’ Village با هدایت پاپا اسمورف باید تلاش کنید تا یک دهکده جدید برای اسمورف ها ایجاد نمایید، محلی که آن ها بتوانند در کنار یکدیگر زندگی کنند و به فعالیت های روزمره خود بپردازند. این بازی بر اساس کارتونی با همین نام ساخته شده است. در ابتدا ممکن است ساخت روستا کار سختی به نظر برسد اما با گذشت زمان می توانید زمین ها را رونق دهید و گیاهان مختلفی پرورش دهید. در طول بازی باید کارهای دیگری از قبیل ساخت پل، انبار و باغ را نیز در دست بگیرید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

تغییرات نسخه جدید:

– اضافه شدن حالت بازی Scaredy Smurf

– لباس های جدید و ترسناک اسمورفی

– تکمیل عبارت شبح

– اضافه شدن گربه سیاه و سفید و جغد ترسناک

– اضافه شدن سطوح جدید

– برطرف شدن مشکلات

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی موتور سواری Trials Frontier v3.1.0 اندروید – همراه دیتا + پول و طلای بی نهایت + تریلر

نسخه کاملا آفلاین با نصب بی دردسر

نصب کاملا آفلاین

در بازی زیبای Trials Frontier وارد جهانی زیبا و وسیع شوید و با موتوری که در اختیار دارید در مسابقات: زمانی، سرعت و پرش شرکت کنید و سعی کنید تا بهترین رکورد را از خود به جای بگذارید. فیزیک بازی بسیار واقع گرایانه و جذاب می باشد و بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. آهنگ های بی نظیر، گرافیک بالا، گیم پلی بر پایه فیزیک و سرزمین های بسیار وسیع این بازی را به یکی از بهترین بازی های موتور سواری تبدیل می کند.

ویژگی های منحصر به فرد بازی:

- دنیایی وسیع با بیش از ۵۰ ساعت گیم پلی

- محیط های بسیار زیبا با گرافیک بالا و جذاب

- بیش از ۲۵۰ ماموریت جذاب و چالش برانگیز

- قابلیت ارتقا و سفارشی سازی موتور خود

- ۹ موتور مختلف با قابلیت ارتقا

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

تغییرات نسخه جدید:

– نسخه هالووین

– مراحل و موتورهای جدید اضافه شد

– اضافه شدن مراحل و شخصیت های ترسناک

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی باشگاه تفنگ ۳ : سلاح های مجازی Gun Club 3: Virtual Weapon Sim v1.5.6 همراه دیتا

 یکی از بهترین شبیه ساز های اسلحه می باشد که به شما امکان می دهد با انواع مختلفی از سلاح های مرگبار شلیک نمایید و به اطلاعات مربوط به هریک از آن ها نظیر: برد، قدرت و کاربرد دست یابید. در هر مرحله از بازی باید با اسلحه داده شده به هدف شلیک نمایید و امتیاز بیشتری کسب کنید. با گذشت مراحل باید به هدف های متحرک تیراندازی نمایید!

واقعیت بی نظیر:

– در محیطی ۳ بعدی و واقعی قرار خواهید گرفت و در هر زاویه می توانید انبوهی از جزئیات منحصر به فرد را مشاهده نمایید و از گرافیک بالای بازی به همراه محیط واقعی و سلاح های بی نظیری که در آن قرار گرفته است لذت ببرید.

سفارشی سازی سلاح ها:

– سلاح مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و آن را با بیش از ۱۰۰ آیتم منحصر به فردی که در بازی قرار گرفته است سفارشی سازی کنید و از تیراندازی با یک سلاح با دقت بالا لذت کامل ببرید.

حالت های مختلف بازی:

– در حالت های مختلف بازی شما می توانید با سلاحی که در اختیار دارید به نجات گروگان ها بپردازید، زامبی ها را بکشید و یا تمرین تیراندازی کنید و دقت خود را بالا ببرید.

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید، برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

ادامه مطلب ...

دانلود اهنگ جدید و زیبا و خاص مهیار به نام ارتفاع

دانلود اهنگ زیبا و خاص مهیار به نام ارتفاع دانلود در ادامه مطالب

 

ادامه مطلب ...

دانلود بیسفون بهترین و سریع ترین پیامرسان ایرانی با قابلیت های ویژه


توضیحات

بیسفون یک برنامه ارتباطی برای گوشی‌های هوشمند شماست! استفاده از بیسفون ساده بوده و طراحی آن با تاکید بر استفاده روزانه بهینه شده است. در بیسفون شما می‌توانید:
- با دوستان و آشنایان خود از پیام‌های متنی و چندرسانه‌ای، گروه‌ها و تماس‌های اینترنتی به صورت کاملا رایگان، نامحدود و با کیفیت بالا لذت ببرید.
- نیازی به اضافه کردن دوستان خود ندارید، تمام دوستان شما که از بیسفون استفاده می‌کنند، به طور خودکار در لیست ارتباطات شما اضافه خواهند شد.
- به راحتی دوستان خود را دعوت کنید تا به بیسفون بپیوندند.
- پیغام‌های آفلاین بفرستید، بیسفون پیام‌های شما را وقتی دوستانتان دوباره آنلاین شوند، به مقصد می‌رساند.با امکاناتی ویژه مثل استیکر های جذاب و ایرانی و همپای واتس اپ و وایبر و لاین {به شکلی دیگر این برنامه رقیب شبکه های اجتماعی معروف است}

 

ادامه مطلب ...