دانلود رایگان بازی,,برنامه,,اهنگ و...با لینک مستقیم

دانلود رایگان بازی,,برنامه,,اهنگ و...با لینک مستقیم

بهترین سایت دانلود رایگان با لینک مستقیم
دانلود رایگان بازی,,برنامه,,اهنگ و...با لینک مستقیم

دانلود رایگان بازی,,برنامه,,اهنگ و...با لینک مستقیم

بهترین سایت دانلود رایگان با لینک مستقیم

دانلود کاملا رایگان برنامه نامبر بوک(دوست یابی +شماره)

قیمت در دیگر سایت ها 7 تا 12 هزار تومان
برای شما  کاملا رایگان

دوست دختر میخوای؟
دوست پسر میخای 
تنهایی و حوصلت سر رفته
پس این برنامه رو دان کن و لذت ببر

⇦ این برنامه در تمامی وب سایت ها از 7 تا 12 هزار تومان داره به فروش میرسد.به درخواست بالای دوستان گذاشتم. 
با استفاده از این برنامه میتونید با وارد کردن نام فردی که دوست داری شماره تلفن اون رو به راحتی بگیری .
نکته مهم :
✔مناسب برای کسانی تنها هستند و دوست میخواهند Smile)))) 

تذکرات :
••• در قسمتی که با شماره 1 مشخص شده میتونید ثبت نام.کنید و اطلاعاتتون رو بدید تا دیگران پیداتون کنند.


••• در قسمتی که با شماره 2 مشخص شده نام فرد ، بیمارستان ، یا هر جای دیگه رو میتونید وارد کنید و شماره اش بگیرید.3برنامه رو اپدیت نکنید 

دانلود در ادامه مطالب
 
نظرات 16 + ارسال نظر
نادیا یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 12:11

سلام برای کامپیوتر وجود نداره من خیلی لازمش دارم شماره چند تا از دوستام را میخوام اما به اندروید دسترسی ندارم خواهش میکنم کمکم کنید
ممنونم

نمیدونم دوست عزیز تا اونجا که من میدونم برای کامپیوتر فقط دیتابیس ها هستن

امیر جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 16:50

پیمان پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 16:06

سلام پیمان هستم دنبال یه بانوی مهربان برای دوستی میگردم

پیدا کردی یه سرم به ما بزن

امیر حسینی یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 02:07

دنبال یه دختر خوب هستم برای دوستی

منم همینطور

فاطمه دربان شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 16:08

فاطمه دربان

رضا

اسدالله چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 02:45

ممنون ک ب فکر ما هستین

خواهش میکنم

مصطفی شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 02:29

سلام

سلام

محمد داغ کرجی جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 17:12

فوری ....فوری....فوری...
سلام
دنبال یه دختر یا خانمی مهربون و گرم هستم برای عشق سکسی فول هات...... هستم
با محرمیت شرعی و با احترام و صداقت متقابل...
فوق العاده گرم...
برای همیشه می خوام
محمد داغ کرجی 31 ساله فوق لیسانس سکسولوژی از دانشگاه تهران
09011366033

اینجا دنبالش نگرد

Sama دوشنبه 3 اسفند 1394 ساعت 22:12

سلام میشه شماره هر کسی رو که بخوایم وارد این برنامه کنیم؟ من نتونستم این برنامه رو دانلود کنم، چند وقته چند نفر ادعا دارن که شماره من تو این برنامه هست، در صورتی که من اصلا چنین برنامه ای رو نه دیدم و نه نصب کردم. این چه نرم افزار مزخرفیه آخه، بعدش یه سوال دیگه دارم میشه فهمید که چه زمانی و یا توسط چه شخصی شماره ها وارد این برنامه شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام میشه اسم هر کسی رو وارد کنی ولی ممکنه اسمش تو لیست نباشه.لینکه دانلودم که درسته.و نمیشه زمانش رو فهمید یا اینکه چه کسی زده

علی یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 20:58

سلام
برا کامپیوتر هم وجود داره

سلام نمیدونم ولی فک نکنم اگه برای کامپیوتر میخای باید دیتابیس هارو دانلود کنی

ولی الله چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 23:30

سلام.من دانلودش کردم نصبش کردم ثبت نامشم انحام دادم.ولی جایی ک شماره یا نام رو باید وارد کنیم من شماره وارد میکنم بالا نمیاره ینی اسمی نمیاره بالا بعدش نام هم میزنم چیزی نیس.چطوریه استفادش

سلام داداش من خودم ازش استفاده کردم شماره بهش ندادم که اسم بده ولی نام که زدم قشنگ شماره یا ایمیل رو میاره البته بستگی به سرعت نت هم داره

حسن بیدل سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 17:56 http://mogam0511.blogfa.com

ســــــــــــــــــــلام برنامه خوبه ولی اســـم شخصی مینویسیم اسم شخص میاد ولی شمارش نمیا اگه میتونید راهنمایم کنید با به ایمیلم پیام بدید؟

اگر نیومد باید روی اسمش کلیک کنید ولی چطور نیومد من خودم زدم زیرش شمارشو نوشته بود

سجاد سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 23:06 http://http:/ salami.sajjad@Yahoo.com

سلام

سلام برادر

semo یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 01:33

واسه منم باز نمیشه کلا فایلو زده کمپلت

دوست عزیز من خودم شخصه امتحان کردم تو کجاش مشکل داشت گفت کمپلت

روزبه پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 00:52

ولی برنامه باز نمیکنه

چیو باز نمیکنه من خودم به شخصه امتحانش کردم و ازش شماره گرفتم لطفا مشکاتو بگو در کدوم بخشه

روزبه پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 00:50

ممنون از سایت خوبتون

ممنون از شما به خاطر بازدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.